Tijdelijk iemand nodig voor het uitvoeren van (management) taken binnen jouw organisatie? Of behoefte aan extra ervaring en expertise op de korte of middellange termijn. Voor het overbruggen van een (tijdelijke) afwezigheid van een werknemer als gevolg van bijvoorbeeld (zwangerschaps)verlof, langdurige ziekte, ontslag, promotie of non-actiefstelling. Of juist voor het vergroten van de arbeidsproductiviteit vanwege toenemende vraag. Ondersteunen bij tijdelijke projecten die parallel lopen aan de overige bedrijfsprocessen en zorgen voor bedrijfscontinuïteit.
Welke toegevoegde waarde biedt ABC Ro jou?
Ondernemingen die behoefte hebben aan tijdelijke expertise, laten zich meestal tegenhouden door het kostenplaatje. Maar daarmee gaan ze voorbij aan de toegevoegde waarde van een interim-manager, en aan het feit dat het inhuren van zo’n profiel uiteindelijk vaak zelfs tot kostenbesparing leidt.
Het inhuren van een ABC Ro als interim-manager kan de nodige voordelen opleveren voor een organisatie, zoals:
Neem vrijblijvend contact op.
Vragen of andere zaken die u wilt bespreken